یاد داشت 2



همه میدونیم پلاستیک بازیافت نمیشه و فقط باید دفن بشه و برای این که تجزیه بشه بین 300 تا 500 سال زمان لازمه .تازه وقتی داره تجزیه میشه کلی شیرابه از ش دفع میشه که  خاک و آب رو آلوده می کنه .
توی فصل هایی که مدارس باز هستند روزانه حدود 3 تا 4 میلیون کیسه فریزر استفاده میشه .بیایید از همینجا شروع کنیم استفاده کمتر از پلاستیک .بیایید خودمون به کشورمون کمک کنیم بیایید خودمون به بچه هامون زندگی بهتری رو هدیه کنیم .
نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 22:47 http://aidaa.persianblog.ir

سلام
خیلی موافقم. البته من نه بچه مدرسه‌ای دارم نه خودم مدرسه ای هستم٬ ولی همیشه فکر می‌کنم خوراکی ها رو تو چی ببرم با خودم که پلاستیک نباشه؟ به نظرتون یه کیسه پارچه ای بدوزیم خوبه مثلا؟

من همیشه از این ظرفای غذا در دار که توی ماکروفر هم میشه گذاشت سایزای مختلف دارم .توی اون خوراکی می برم اینور و اونور .

سهیلا یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 14:03 http://nanehadi.blogsky.com

آخ که چه دل خونی از دست این پلاستیکا دارم . دیگه تو خانواده بهم میخندن از بس حرص پلاستیک میخورم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.